Leiner Laura: Iskolák versenye, II. trilógia
2022. március 19. írta: Kovach Alma Anna

Leiner Laura: Iskolák versenye, II. trilógia

Leiner Laura könyvsorozatai óriási népszerűségnek örvendenek, főleg a tinik körében. Az Iskolák versenye második trilógia is igen népszerű lett, csakúgy, mint az első, és nemrég, pontosabban november 23-án ki is jött az utolsó része a sorozatnak.

84leiner2.jpg

A barátnőimmel, amint lehetőségünk adódott, elmentünk megvenni a könyvet a közeli Flórián téri könyvesboltba. A boltban céltudatosan vettük az irányt a Piramis formában felépített „Állj mellém” könyvekhez. Olyan nagy hévvel vettem le a piramis tetején lévő könyvet, hogy az alatta lévők felborultak, és a könyvesboltban lévő emberek mind kinevettek a szerencsétlenkedésem miatt. Amikor hazaértem, rögtön belevágtam. A barátaim is elkezdték rögtön olvasni, és egy ki nem hirdetett versenyt vette kezdetét, ami arról szólt, hogy ki olvassa ki leghamarabb a könyvet… második lettem.

A második trilógiát nyáron kezdtem olvasni, és egyből beszippantott a könyv. Éjjeleken s nappalokon át bújtam a könyveket, míg ki nem olvastam. Sokkal jobban megfogott a második sorozat, mint azt az első tette. Habár az elsőben több feladat volt és pörgősebben zajlottak az események, de nagyon rossz érzésem volt, amiért meghalt a főhős anyukája, és erre viszonylag sokszor emlékeztetett az írónő – ez nekem sokat vett el a könyv hangulatából, mert féltem, hogy ez velem is megtörténik. Viszont a másodikban derűs volt a történet, voltak benne fordulatok, kudarcok és itt is kreatív feladatokkal voltak ellátva a kihívások. A könyv összességében jó hanglatú volt, de itt is az zavart, hogy Sára (eddigi) balszerencsés életéről ír oldalakon keresztül, és mivel olyan jól lett megírva a könyv, ezért bele tudtam élni magam a lány helyzetébe. De abba is, hogy a hortobágyi puszta kegyetlen melegét kell átvészelnem. Szinte láttam magam előtt a történéseket. Spoilerezni már nem akarok tovább, mert akkor túl sokat elárulnék.

Azért ajánlom ezt a könyvet, mert nagyon hasonló korosztályról, hasonló problémákról lehet olvasni, szórakoztató stílusban, és rájössz, hogy nem vagy egyedül ezekkel az aggodalmakkal.

Kovach Alma Anna (AKG, 7. évf.)
Illusztráció: instagram.com/idezetek.lauratol

Leiner Laura: Iskolák versenye, II. trilógia (L&L Kiadó)
Bízz bennem (2020), Higgy nekem (2021), Állj mellém (2021)

 

LIKE - értesülj az új cikkekről!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://subject.blog.hu/api/trackback/id/tr9817784730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása